jueves, 13 de junio de 2013

4º A - RECUERDOS DE TODO UN AÑO - III

Un dia la mar de bé!


Els alumnes de 4t de Primària vam anar el mateix dia de novembre a l’Escola de la Mar de Burriana. És una escola meravellosa on s’ensenyen molts esports nàutics. En arribar, vam esmorzar tots junts i vam jugar un poquet abans de començar les activitats.

Els professors de l’Escola de la Mar ens van dividir en dos grups. Un grup faria vela i l’altre piragua al matí. A la vesprada, ho faríem al revés. A mi em va tocar fer vela pel matí i vaig compartir la barca de vela amb Ana, Celia, Fran Escuder, Carlos Font i Diego. Va ser molt emocionant i divertit! 



Abans de començar vela i piragua, els monitors ens van explicar unes tècniques bàsiques de navegació que vam poder posar en pràctica. En el camí de tornada amb el barco de vela, quan estavem a punt d’entrar al port, el professor em va dir: “Inés, al timó!”, i vaig tindre la sort de poder dur als meus companys fins al port.

Arribada la vesprada, després del dinar, em va tocar navegar amb la piragua. Com que és un poc més perillós, no vam eixir del port, on l’aigua és tranquil·la. A més hi havia monitors amb dos llanxes que venien corrents quan ens quedavem enrere. Una vegada ens havíem fet a manejar els rems, ens van fer uns jocs de carreres. També ens van fer un joc que consistia a juntar les piragües per a formar grups d’un número concret. Vaig acabar molt cansada de tant remar!

Què bé ho vaig passar! M’encantaria tornar a fer esta excurció el proper curs!

Sabeu què és el més graciós de tot? El nostre professor de vela i piragua es diu Melendi!


4t A de Primària, adaptació d’un text de I.J.










Más fotos de 4º A

Cine Grao de Castellón.


Coves Vall d’Uixò.

 


Espai d’Art Castelló - Diputació de Castelló: Traver Calzada


Valencia



No hay comentarios:

Publicar un comentario